Friday, June 19, 2009

Aku dan Mimpi dan Lagi

Urmm..
sejak i tak dapat nk online for the past week..byk benda i dgr regarding aku dan mimpi,a song i wrote about my deepest feeling,and emotions yg sukar untuk share dgn seantero dunia..
Aku dan Mimpi is my way of expressing apa yg telah berlaku..

Andaian2 yg dibuat pastinya takkan membuka kunci di mulut amylea..susah yer nk say No pun tak boleh bila say NO org akan terus menggali.. bila say YES org akan terus mencaci..
percayalah tuan2 dan puan2.. Aku sindarela,Akan Tiba,Satu Dalam Sejuta,Aku dan Mimpi etc etc lagu2 yg i tulis ada cerita dan inspirasi dari berbagai bagai sudut,berbagai emosi dan rasa..
Lagu2 ni bertujuan untuk luahan perasaan yg bukan hanya untuk penulis tapi how penulis nak sgt2 org yg mendengar dan memahami mengikut intrepretasi tersendiri,,
for me when my song org boleh relate dlm kehidupan mereka sendiri.. thats a pencapaian.. bukan utk mengetahui cerita sebenar..

I told org lagu 'aku dan mimpi ialah kisah cinta sebenar adalah kerana seringkali di tanya maksud lagu dan kenapa lagu itu membawa beban sedih yg melampau..tapi agak terasing dari biasa.. so kerana tidak mau org berkusut berfikir thats why i told people its from itu ini..padahal to be honest.. ia bukan lagu dedikasi.. sbb tiada yg siapa cukup bermakna utk di dedicate apa2 lagu sekalipun its just a story :)

I hope no one will pursue assuming siapa gerangan org yg di maksudkan.. tak kurang ada yg antar pesanan utk mencari bukti.. but..what happen in my life sumtimes.. it remains in my heart and even in a diary pun cannot be said.............................................

1 comment:

aiENn cHAm said...

Like seriously i really adore ur songs! semuaa sukee ,bukan sng oke nk jatuh hati bile first time dgr ,huu

now im addicted lagu ROMAN ! :D

keep up de gud work !